Sunday, 15 September 2013

KOD RAHSIA (2) Apa Maksud Khurasan & Percubaan-Percubaan Membunuhnya?



KOD RAHSIA (2) Apa Maksud Khurasan & Percubaan-Percubaan Membunuhnya? Soalan penting yang mesti anda jawab sekarang juga ialah adakah warna sawo matang itu ada kaitan dengan Khurasan?

Kalau anda menjawab ya, maka anda mesti menjawab 3 soalan berikutnya untuk melepasi tahap yang kami tetapkan.

SOALAN [1] Khurasan itu terbahagi kepada berapa bahagian?

SOALAN [2] Adakah semua penduduk dalam Khurasan itu mesti berkulit sawo matang?

SOALAN [3] Adakah Asia Tenggara ini termasuk dalam Khurasan?

MARI MELIHAT KHURASAN LEBIH DEKAT
Imam Mahdi telah ada sekarang tetapi kita tak tahu di mana  Imam Mahdi akan muncul di Khurasan. Maka timbullah 2 soalan berikut.

Pertamanya [1]  Di manakah Khurasan itu.? Keduanya, [2]  Apakah had-had yang disebut Khurasan itu?
    
    TIGA MAKSUD KHURASAN
Mengikut pakar geopolitik, Khurasan itu mempunyai 3 maksud seperti berikut.

KHURASAN [1] : Khurasan di bumi Afghanistan atau selatan Russia, di mana wujudnya golongan Taliban (Taliban bermaksud pelajar). Ramai blogger berpendapat golongan Taliban yang kebanyakan mereka berasal dari Kaum Pashtun adalah anak cucu dari Bani Israel dari jalur keturunan Nabi Ishaq a.s.

Walau bagaimanapun, tentang maksud genetic dari keturunan Bani Ishaq itu, maka orang-orang Melayu di Asia Tenggara juga memilikinya sama seperti kaum Pahstun.   

Anda boleh merujuknya dalam post kami, siri (1) sebelum ini. KOD RAHSIA (1) Ia Kelihatan Seolah-Olah Seperti Bani Israel.

Maka dengan itu, menganggap Kaum Pahstun atau puak Taliban sahaja sebagai keturunan Bani Ishaq, maka ada kesilapan di situ. Rumusan umum yang boleh digunakan atau diterimapakai ialah keturunan Bani Ishaq berteraburan seluruh Khurasan, termasuk di alam Melayu itu sendiri. 

KHURASAN [2] :  Khurasan di bumi Isfahan, Iran tempat di mana berdirinya loji nuclear iran. Kami telah menerima rasa terkejut bahawa ada seorang habib (maksud kami Habib Munzir Al-Musawa) yang mengatakan bahawa Al-Mahdi datang dari sana.

Setahu kami, bahawa Dajjal akan keluar dari sana bersama 70,000 orang pengikutnya. Cerita tentang Al-Mahdi juga datang dari sana agak mengejutkan kami.

Jadi kami menganggap peringkat awalnya, mungkin berlaku typing error dalam jawapan beliau di dalam forum Majelis Rasulullah. Sekiranya ia benar typing error, maka kami menganggap ia satu kesalahan tak disengajakan.

Sekiranya jawapan itu memang benar begitu mengikut pandangan habib, maka kami sangat berharap semoga habib yang kami sayangi dapat menjelaskan perkara ini selengkapnya.

KHURASAN [3] :  Khurasan juga merujuk kepada bumi Asia Timur iaitu di kawasan alam melayu. Kenapa ia juga diambilkira?. Kami membentangkan tiga factor berikut untuk pencerahan.

FAKTOR [1] Kerana islam bermula di tanah Arab, kemudian berkembang maju di Benua Afrika, kemudian berkembang di Benua India (zaman kesultanan Monggol), kemudian di Turki dan akhir sekali di kawasan Asia Timur (alam Melayu).

FAKTOR [2] Kerana wujudnya misteri pada nama SYUAIB BIN SALEH. Kenapa terdapat huruf bin, sedangkan menurut bahasa Arab, “bin” itu biasa dipanggil menggunakan perkataan “ibnu”?. Perkataan “bin” itu hanya terdapat pada masyarakat orang Melayu sebelah Timur.

FAKTOR [3] Kerana rata-rata orang Melayu sebelah Timur berkulit sawo matang. Mereka berbeza dengan bangsa Cina yang 99% berkulit putih. Dan mereka juga berbeza dengan bangsa India yang 99% berkulit hitam.

MERENUNGI KATA SAHABAT
Kata sahabat RA, “Kulit al-Mahdi itu berwarna coklat (sawo matang).”

Daripada ucapan sahabat RA di atas, dapatlah diambil kesimpulan bahawa Imam Mahdi itu kulitnya berwarna, bukan putih cerah seperti kebiasaan warna kulit orang Arab. Disebutkan warna kulitnya di dalam bahasa Arab sebagai coklat, bukannya putih atau cerah. Jelasnya, warna ‘coklat’ yang dimaksudkan itu adalah sawo matang. Dan jika kita cantumkan semua keterangan yang ada mengenai Imam Mahdi ini, jelaslah, bahawa Timur yang dimaksudkan itu tidak lain dan tidak bukan adalah kawasan Asia Tenggara (Nusantara) ini.

PERCUBAAN MEMBUNUH [1]
Sejak dahulu, orang-orang Yahudi & Nasrani menjangkakan Islam akan bangkit di kawasan ini. Maka timbullah konspirasi Para Orientalis-Nasrani dan Yahudi-Zionis untuk mengesan dan mencari Al-Mahdi di kawasan ini dan merancang untuk membunuhnya sejak berkurun-kurun yang lampau.

Kaum Nasrani (Kristian) telah menyerang Filipina dan menjajahnya bertahun-tahun. Mereka cuba mencari dan membunuh Al-Mahdi di sana. Tetapi hasilnya sifar. Yahudi kemudian mengembangkan sayapnya di Asia Tenggara melalui pengkalannya di Singapura. Tetapi hasilnya juga sifar. They got nothing.

PERCUBAAN MEMBUNUH [2]
Masa berlalu, mereka kemudian berpindah kepada Khurasan yang lebih dekat (the nearest Khurasan). Maka mereka pun segera menyerang Afghanistan kerana menurut kajian mereka, Kaum Pahstun memiliki ciri-ciri seperti yang ditunjukkan Imam Mahdi. Tetapi mereka gagal mencari dan membunuh Imam Mahdi.

Hasilnya, usaha mereka sia-sia. Percubaan merekapun gagal juga. Serangan ke atas Taliban tidak pernah memenangkan AS dan sehingga sekarang mereka kalah terhadapnya.

Benarlah seperti kata penganalisis perang, AS tak pernah menang terhadap musuhnya. Kematian Osama Ben Laden di Afghanistan pun seperti sebuah cerita hikayat. Entah betul entah tidak, tidak ada sesiapapun yang boleh mengesahkannya.

PERCUBAAN MEMBUNUH [3]
Kemudian mereka pergi kepada Khurasan yang lebih dekat (the nearest Khurasan). Kali ini mereka menyerang Iraq. Ada banyak teori terhadap serangan itu. Salah satunya berkaitan dengan Imam Mahdi sebagaimana yang akan kami jelaskan di bawah.

TEORI [1] Mereka menganggap Saddam Hussein cuba menghidupkan system dinar dan dirham di Asia Barat, yang dikatakan mampu mengugat system duit Euro di Eropah pada masa itu. Sebab itu Iraq diserang.

TEORI [2] Mereka kata Saddam Hussein memiliki senjata kimia sepertimana yang berlaku di Syria sekarang. Tetapi penyiasatan PBB menunjukkan hasil sifar sehingga Obama pernah menempelak G.W. Bush di atas tindakannya menyerang Iraq. Katanya, perisikan G.W.Bush tidak kemas dan professional.

TEORI [3] Mungkin juga mereka menyerang Iraq berpandukan kata-kata Abu Hurairah, sahabat Nabi yang mulia  bahawa Saddam Hussein itu pengkhianat kepada Al-Mahdi Al-Amin. Rujuk post kami yang bertajuk INILAH KISAH AL MAHDI AKHIR ZAMAN. ANDA MESTI MEMBACANYA.

Mereka mengharap serangan itu dapat membunuh Al-Mahdi dan menghapuskannya dengan segera. Kisah penaklukkan Kuwait oleh Saddam adalah sandiwara barat yang direka khusus untuk menghalalkan tindakannya menyerang Iraq.

MEREKA TELAH MEREMPUH 3 KHURASAN
Setakat ini mereka telah merempuh 3 Khurasan iaitu [1] Asia Tenggara, [2] Afghanistan & [3] Iraq. Dan mereka telah gagal di dalam keseluruhan visi dan misi mereka. Cuma satu, mereka belum menyerang Iran untuk mencari Imam Mahdi di kawasan Isfahan sebagaimana yang disebut oleh Habib Munzir Al-Musawa.

Maka kerana itu, timbullah misteri yang setakat ini masih lagi menjadi misteri. Adakah benar Al-Mahdi itu terdapat di Isfahan, Iran? (seperti kata Habib Munzir Al-Musawa) atau berada di dalam sebuah gua di kawasan gurun Asia Barat? (seperti kata seorang guru kerohanian).

KAMI TIDAK MENJAWAB SOALAN ITU
Kami sendiri tidak dapat menjawab soalan itu. Tetapi kami berpendapat Yahudi & agen-agen Dajjal sangat berminat dengan soalan-soalan pelik seperti itu. Dan kerana itu, mereka terus bekerja secara diam-diam mencarinya.

PERCUBAAN MEMBUNUH (4)
Dalam mereka berkerja dalam diam-diam, mereka juga merancang Arab Spring di Mesir pada Janauari 2011 untuk mencari Al-Mahdi. Maka kerana itu, pergolakan di Mesir itu adalah buah catur Yahudi supaya berlaku huru-hara dan kacau-bilau. Tujuannya supaya berlaku pembunuhan sesama mereka, di samping untuk mendesak Al-Mahdi supaya segera tampil ke depan. Hal ini bertujuan supaya pembunuhan terancang dapat dilakukan terhadapnya. Dan mereka pun tetap gagal.

PERCUBAAN MEMBUNUH [5]
Kemudian percubaan itu berlaku di Libya. Yang terbunuh hanyalah Muammar Ghadafi dan pembantu-pembantunya. Al-Mahdi tetap tersembunyi sehingga Yahudi & agen-agen Dajjal merasa bosan menunggunya sehingga mereka bergerak pula ke Syria. Diringkaskan cerita, mereka amat kecewa dengan percubaan-percubaan mereka untuk membunuh Al-Mahdi.

PERCUBAAN MEMBUNUH [6]
Kemudian mereka berpindah ke Syria untuk segera dapat menyembelih Al-Mahdi. Tetapi semakin mereka menghuru-harakan Negara tersebut, tikus besar (cercaan mereka terhadap Al-Mahdi) tidak juga keluar. Dan Yahudi Zionis sangat risau, gelung 40 tahun kemunculan Al-Masih Dajjal mereka akan tiba tidak lama lagi.

BAGAIMANA MEMBINA SOALAN?
Mencari Al-Mahdi adalah sama seperti mencari permata yang keberadaannya ada di mana-mana sahaja. Maka kuncinya adalah membina soalan. Jawapan akan timbul apabila seseorang tahu membina soalannya.

AL MAHDI BERADA DI MANA?
Al Mahdi berada di Khurasan. Kemudian Khurasan itu di mana? Apakah Khurasan itu bermaksud sebuah wilayah? Atau maksudnya Timur? Apakah maksudnya pula bila Rasulullah SAW bersabda bahawa Al-Mahdi datang dari Timur, Timur & Timur (dengan 3X ulangan).

Maka itulah soalannya. Dan disitulah terdapat jawapannya. Kami tak berani mengaku bahawa kami tahu jawapannya, tetapi secara firasatnya kami tahu maksud khurasan itu apa.

Di situlah letaknya kebodohan dan kebebalan bangsa yang bernama Yahudi  itu. Mereka tak pandai membina soalan. Dan mereka tidak mempunyai firasat (cahaya iman) untuk mencari jawapannya. AS dan sekutu-sekutu Eropahnya lagi bodoh dan bebal. Dan mereka hanya akan menemui manusia agung itu bila dia dimunculkan Tuhan pada saatnya nanti.

BENARKAH JOKOWI ITU SATRIO PENINGGIT?
Tadi ada seorang hamba Allah menghantar gambar Jokowi dan sedikit penerangannya kepada saya. Katanya Jokowi itu berdahi sulah (botak), bertahi lalat, giginya berjarak, berkaki melebar (pincang?) dan sebagainya. Kononnya, dia cuba mengambarkan kepada saya bahawa Jokowi itu mungkin Satrio Peninggit, Ratu Adil atau sebagainya.

PILIHANRAYA PRESIDEN
Pilihanraya Presiden Indonesia akan berlangsung sekitar 9/4/2014. Apakah Jokowi itu mungkin Satrio Peninggit atau Ratu Adil yang kemudiannya bergelar Imam Mahdi?
Saya senyum sahaja. Ada 2 hal yang menyangkut perasaan saya.

HAL [1] Umur Jokowi sudah setua saya, 52 tahun. Kalau dia dikatakan sebagai Satrio Peninggit atau Ratu Adil yang kemudian bergelar Imam Mahdi, maka itu suatu hal yang bertentangan dengan hadis Nabi SAW. Menurut hadis Nabi SAW, Umur Al-Mahdi (semasa kemunculannya) sekitar 40 tahun. Kemudian menurut atsar para sahabat, kemunculan Al-Mahdi pula pada umurnya di antara 30 – 40 tahun.

[2] Tetapi kalau dikatakan Jokowi itu sebagai Satrio Peninggit yang akan keluar sebagai Pemuda Bani Tamin (PBT) yang akan memimpin sebuah Negara, maka itu satu kemungkinan yang sangat bererti. Saya bersetuju dengan pendapat (2) ini, kerana pada firasat saya juga, Al-Mahdi akan muncul dari sebelah Timur dan akan menguasai Negara yang diserahkan PBT kepadanya.

Semoga Allah membantu kita semua dengan kemenangan demi kemenangan. Bertuahlah Khurasan yang bernama Asia Tenggara (Nusantara) ini sekiranya apa yang saya katakan ini benar.

KHAMIS 12/9/2013


37 comments:

  1. Bagaimana mungkin seorang PBT/satrio piningit (joko widodo) anggota freemason?!
    ..............
    Sesuai dengan keinginan George Soros, yaitu di Indonesia lahir sebuahh masyarakat terbuka, "The Open Society", yang pluralis (majemuk), toleran, tidak ada lagi sekat agama, dan pada akhirnya Indonesia akan menjadi tanah jajahan asing.

    Asset ekonomi, sumber daya alam, budaya, dan nilai-nilai agama (Islam) menjadi tergerus habis, tak tersisa lagi. Apalagi, sejatinya Jokowi, tak lain anggota Freemanson yang sekarang sedang berakting menjalankan sebuah skenario seperti yang diinginkan oleh mereka, yaitu, "The Invissible Hand".
    sumber : http://www.voa-islam.com/counter/intelligent/2013/09/10/26732/akankah-jokowi-benarbenar-menggantikan-sby/

    ReplyDelete
  2. Lama x membaca coretan Abah..Sunyi..Alhamdullilah terisi jugak dgn adanya Siri 2.. Bakal rakan FB Abah

    ReplyDelete
    Replies
    1. he2. Seronok juga bertemu dengan bakal rakan FB abah

      Delete
  3. Ada mengatakan habib Muzir al Musawa sesat..pendapat Abah? Bakal rakan FB Abah

    ReplyDelete
    Replies
    1. mustahil habib yang pernah bermimpi berjumpa rasulullah SAW itu seorang yang sesat. Mungkin sahaja orang yang berkata demikian itu sesat.

      Delete
    2. Noted..saya hanya insan yang masih kurang ilmu agama..terima Kasih atas penerangan Abah. Bakal rakan FB Abah

      Delete
  4. kena buat kajian dari segi bahasa arab moden, bahasa arab pertengahan dan bahasa arab kuno. Dengan memahami sejarah dan kefahaman bahasa arab pada setiap zaman, akan terungkailah rahsia yang banyak.

    seperti syuaib bin soleh yang diriwayatkan ditulis syuaib bin soleh sedangkan sebenarnya ialah syuaibin soleh. Bezakan.

    jika orang yahudi itu mahu merendah diri pada Tuhan,meminta dan merayu pada Nya, mereka pasti akan menemui apa yang mereka cari.

    ReplyDelete
  5. Persoalan berat yg ditinggalkan oleh almarhum habib munzir.. alfatihah.. semoga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  6. nko ni banyak khayal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org yg banyak khayal tidak sekali-kali membuat analisis dan kajian sebelum bercakap. Hanya masa yg menentukan siapa yg banyak khayal atau sebaliknya...Wallahualam.

      Delete
  7. (Arrahmah.com) – Dipimpin oleh Liwa’ (brigade) al-Islam, salah satu brigade Mujahidin terkuat di ibukota Suriah, Damaskus, sebanyak 50 brigade dan batalyon Jihad Suriah berkumpul pada Ahad (29/9/2013) untuk mempersatukan 50 brigade tersebut dan membentuk Jaisyul Islam/Jaisy al-Islam (Tentara Islam).
    Dalam pertemuan tersebut, disepakati bahwa Syaikh Muhammad Zahran bin Abdullah Alusy (Abu Abdullah), pemimpin Liwa’ al-Islam, sebagai pemimpin tertinggi Jaisy al-Islam.
    - See more at: http://www.arrahmah.com/news/2013/09/30/50-brigade-mujahidin-suriah-bergabung-membentuk-satuan-tentara-islam.html#sthash.kdVmxZ8S.dpuf

    beliau itu insya allah ada kemungkinannya PBT atau IM.

    ReplyDelete
  8. Betul ke abah tuan blog ni dah meninggal? Ada sesiapa yg boleh menyambung penulisannya..tolong sesiapa bagitahu saya..

    ReplyDelete
  9. Pasukan imam mahdi dari khurasan namun tidak ada riwayat tertulis bahwa IM dari khurasan...beliau turunan Bani ismail cikal bakal bangsa arab dan dajjal turunan bani ishak cikal bakal yahudi/talmud..kecemburuan sudah tertanam sejak jaman nabi ibrahim dan janji ALLAH kepada nabi ibrahim tidak termasuk orang2 yg zalim sebagai imam dari turunan nabi ibrahim atas doa nabi ibrahim kepada ALLAH...carilah negeri yg paling timur dan bagian selatan timur negeri itu..di situlah IM berada..ketika bintang berekor muncul dari selatan ke arah timur maka pertanda muncullah Imam Mahdi dari tabirnya yg diapun tidak tau bahwa dia lah orangnya selama ini dan ALLAH sempurnakan/islah dalam satu malam untuk siap menjadi apa yg telah ditakdirkan ALLAH..."Barang" di dalam diri telah ada,tinggal di buka dan disempurnakan maka jadilah seperti yg dinurbuah kan..ALLAH sendiri yg menjaganya...tiada satu setanpun yg dapat mencelakankannya...

    ReplyDelete
  10. Muhammad bin Abdullah= yg terpuji dari hamba ALLAH, suaib bin sholeh= anak sholeh dari seorang yg sholeh...klu itu sebuah nama real maka terlalu gampang untuk zionis internasional mendapatkannya...tabirnya berlapis2 untuk menyembunyikannya termasuk sabda Rasulullah juga merupakan tabir dari kod-kod tentang IM

    ReplyDelete
  11. Adakah tuan blog ini allahyarham Tuan Habib Munzir Fuad Al Musawa? Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas beliau....amin

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. salamun...
    tempat aman bagi im tak jauh beda dengan kisah nabi Musa. juga kisah pemuda al-kahfi. gajah di depan tak nampak, semut di seberang laut nampak. bukankah protagonis dan antagonis lahir dari asal dan jalan yang sama?

    nabi terakhir lahir di mana? ya di tempat yang banyak memusuhinya.

    ini sekedar pendapat.

    ReplyDelete
  14. Janganlah terlalu menyamakan kehidupan seorang manusia yang berpangkat nabi... Tidakkah kamu membaca Al-Quran siapakah dia para nabi itu. Kesimpulannya Imam Mahdi itu berada jauh dari musuhnya dilindungi dan tidak kenal siapa dirinya... Allah melindunginya.

    ReplyDelete
  15. Salam,

    Kenapa blog ini tidak bersambung lagi ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerna pengendalinya/ penulisnya iaitu abah telah meninggal dunia.

      Delete
  16. Semakin hampir....Insyaallah. ..bila tiba masanya...maka tiba la... pendapat saya al Mahdi merupakan seorg pemuda biasa...bukan dari kalangan ulama atau sebagainya...tapi seorg muslim biasa berpandukan kepada 3 sebab 1) Dia diislahkan dalam 1 malam....jika dia benar2 dr golongan ulama...maka Allah tidak memerlukan dia utk diislahkan...2) Beliau lari semasa hendak dibai'ahkan...jika dia tahu dia adalah Al Mahdi...mengapa perlu dia lari 3) Beliau bukan dr bangsa arab...tetapi dr keturunan arab...insyaallah...yg benar semakin teserlah...

    Beliau akan dibantu oleh Pemuda2 Bani TA.MIM....yg berjumlah sama dengan tentera badar...tentera talout..dah sama seperti jumlah nabi & rasul yang wajib diketahui...

    ReplyDelete
  17. Semakin hampir....Insyaallah. ..bila tiba masanya...maka tiba la... pendapat saya al Mahdi merupakan seorg pemuda biasa...bukan dari kalangan ulama atau sebagainya...tapi seorg muslim biasa berpandukan kepada 3 sebab 1) Dia diislahkan dalam 1 malam....jika dia benar2 dr golongan ulama...maka Allah tidak memerlukan dia utk diislahkan...2) Beliau lari semasa hendak dibai'ahkan...jika dia tahu dia adalah Al Mahdi...mengapa perlu dia lari 3) Beliau bukan dr bangsa arab...tetapi dr keturunan arab...insyaallah...yg benar semakin teserlah...

    Beliau akan dibantu oleh Pemuda2 Bani TA.MIM....yg berjumlah sama dengan tentera badar...tentera talout..dah sama seperti jumlah nabi & rasul yang wajib diketahui...

    ReplyDelete
    Replies
    1. point sedara,

      1. saya setuju bahawa dia bukan dari kalangan ulama
      2. sebab dia tahu lah dia lari, kalau tak tahu nak lari buat apa kan? dia lari kerana enggan memikul tanggungjawab. nak jaga satu dunia, siapa mahu?
      3. beliau dari keturunan arab bahkan keturunan bangsa lain juga yang bercampur-campur dan sangat kompleks nasabnya.

      Delete
  18. Salam abah, blh sy tau email adress abah?

    ReplyDelete
  19. Saudara Anonymous14 January 2014 11:04

    Untuk pengetahuan saudara, Abah telah pergi meninggalkan dunia ini September 2013.

    ReplyDelete
  20. Salam...
    betul ke pemilik blog ni telah meninggal.Inna Lillahi wa inna ilaihi raji'un
    saya suka baca penulisannya.
    Semoga beliau di tempatkan di kalangan orang yang beriman.
    Al-fatihah..

    ReplyDelete
  21. Assalam, bolehkah sesiapa beritahu nama facebook allahyarham abah, penulis blok ini? Terima kasih, jazakillahikhoiran dan al Fatihah untuk allahyarham abah.

    ReplyDelete
  22. Assalamu'alaikum. Mohon diperjelas lg kisah tentang imam mahdi, mohon agak terperinci. Sy 2 kali pernah bermimpi dgn Rosululloh saw, dgn
    nabi musa as dgn nabi isa as dan dgn
    syech abdul qodir al-zaelani dan
    walisongo. Nabi isa as pernah
    memandikan sy agar bersih dari perbuatan maksiat dan pada saat itu sy mendengar suara langkah kaki dan akhirnya melihat sepasang kaki memakai terompah/sandal yg terbuat dari kulit berwarna coklat keabu2an atau berwarna hijau tua. Saat itu sy bertanya kpd nabi isa as : langkah siapakah itu. Nabi isa as menjawab : itu adalah langkah kaki imam mahdi yg menghampirimu. Permasalahannya sy tidak mengetahui wajahnya imam mahdi tapi sy hanya melihat terompahnya saja. Doakan semoga sy termasuk kedalam pengikut imam mahdi. Makanya sy tertarik dgn cerita imam mahdi. Mohon jelaskan lg secara lebih terperinci

    ReplyDelete
  23. BENTUKLAH PASUKAN PEMBUNUH TOKOH-TOKOH MUSUH ISLAM
    BERITAHU BAHWA DIA AKAN BERTEKUK LUTUT DI-NERAKA JAHANAM

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    301. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

    302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
    - ahli segala macam pertempuran
    - ahli Membunuh secara cepat
    - ahli Bela diri jarak dekat
    - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

    303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
    - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
    - Ahli Pembuat BOM / Racun
    - Ahli Sandera
    - Ahli Sabotase

    304. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

    305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
    - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
    - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
    - Ahli enkripsi cryptographi
    - Ahli Satelit / Nuklir
    - Ahli Pembuat infra merah / Radar
    - Ahli Membuat Virus Death
    - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

    “..Maka bunuhlah orang-orang musyrikin itu dimana saja kamu jumpai mereka, dan tangkaplah mereka. Kepunglah mereka dan intailah mereka ditempat pengintaian..” [At Taubah: 5]

    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    email : angsaputih@inbox.com

    ReplyDelete
  24. Salam, my name is Qasim, from last 26+ years Allah and Muhammad s.a.w keep coming into my dreams, over 460+ times Allah comes in my dreams and 250+ times Mohammad s.a.w comes in my dreams, Muhammad S.A.W is the last Messenger of Allah and i am the Ummati of Prophet Muhammad S.A.W, many dreams related to Muslim Ummah, World and the Judgment Day, I have shared few dreams on my fb Allah and Muhammad s.a.w in my Dreams - Allah and Muhammad saww in my Dreams

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Bismillah , sila lihat "Tanda Hampir Kiamat Kebenaran Mimpi Seorang Muslim Yang Jujur" yang menyampaikan kisah seorang pemuda yang bertemu Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam didalam mimpi dan pesanan Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam terhadap situasi yang berlaku sekarang - https://youtu.be/6HKr9bTV4uE

    ReplyDelete
  27. Assalmualaikum
    Kalaulah Allah sendiri berahsia akan siapakan al Mahdi...maka kita sepatutnya juga menjaga akan kerahasiaan tanda tanda siapa dan dimana al mahdi itu .

    jikalau ditakdirkan mendapat seruan untuk menyertainya kelak pastikan kamu menyertainya ,
    Yang pastinya sudah tercatat nama kamu sebagai penyokong nya...atau persiapkan anak cucu kamu utk tujuan itu..

    Saya berpendapat tuan empunya cerita atau blog ini harus membuat satu persatuan bagi mengumpulkan semua yg menunggu akan nya al Mahdi.
    Kita kongsikan segala maklumat bersama ahli dan membuat satu tindakan mempersiapkan diri dan keturunan bagi menyertainya...
    Kalau di blog ..mgkin bnyak maklumat yg akan tiris dan dimunafaatkan oleh pihak lawan nya al Mahdi itu sendiri...
    Wallhuaalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya IBU WINDA posisi sekarang di malaysia
      bekerja sebagai ibu rumah tangga gaji tidak seberapa
      setiap gajian selalu mengirimkan orang tua
      sebenarnya pengen pulang tapi gak punya uang
      sempat saya putus asah dan secara kebetulan
      saya buka FB ada seseorng berkomentar
      tentang AKI NAWE katanya perna di bantu
      melalui jalan togel saya coba2 menghubungi
      karna di malaysia ada pemasangan
      jadi saya memberanikan diri karna sudah bingun
      saya minta angka sama AKI NAWE
      angka yang di berikan 6D TOTO tembus 100%
      terima kasih banyak AKI
      kemarin saya bingun syukur sekarang sudah senang
      rencana bulan depan mau pulang untuk buka usaha
      bagi penggemar togel ingin merasakan kemenangan
      terutama yang punya masalah hutang lama belum lunas
      jangan putus asah HUBUNGI AKI NAWE 085-218-379-259 tak ada salahnya anda coba
      karna prediksi AKI tidak perna meleset
      saya jamin AKI NAWE tidak akan mengecewakan




      Delete